Više informacija o kompletnom programu i popratnim sadržajima koji su pripremljeni za posjetioce, na web stranici: https://shorturl.at/tAcYQ
Programski blok “KINO OKO” je izbor dokumentarnih, kratkih i eksperimentalnih filmova koji će se prikazivati u Galeriji BKC-a u okviru revije filmova „Novembar film fest“. Ovaj segment programa je besplatan i fokusiran je na popularizaciju filmske umjetnosti i kulture.
Ovaj filmski serijal će simbolično započeti u Galeriji BKC-a, 18. 11. u 17 sati, prikazivanjem izbora dokumentarnih i TV filmova nedavno preminulog Vejsila – Veska Kadića, istaknutog filmskog autora, kritičara i teoretičar sedme umjetnosti, reditelja, filmskog montažera i prvog direktora Kinoteke BiH (1994-2002.).
Program nosi naziv „Hommage Vesko Kadić“, a organizuje se u saradnji sa J. P. „Filmski centar Sarajevo“, u Galeriji BKC-a, 18. 11. u 17 sati. O filmskim ostvarenjima ovog autora razgovarat će: Dževdet Tuzlić, doajen bh novinarstva, Nedžad Begović, filmski reditelj i scenarist i Jasmin Duraković, filmski reditelj i direktor JU BKC KS.
Filmovi koje prikazujemo u okviru omaža ovom bh. autoru, snimljeni su u dva vremenska perioda; prije i poslije 90-ih. „Epruveta“ (1979.), „Obilježeni“ (1971.) i „Novogradnja“ (1972.) predstavljaju period Kadićeva stvaralaštva u kojem do izražaja dolazi njegova zanesenjačka igra s medijem, gdje je forma jedini smisao na osnovu koje se njegovi eksperimenti mogu tumačiti.
Suprotno ovim „misaonim djelima“, nastaje racionalni pristup filmskoj materiji u TV filmovima „Pogled u nedosanjano“ (1993.) i „Don't let them kill us“ (1993.)
Filmski i TV reditelj Vesko Kadić završio je Višu pedagošku školu u Sarajevu, a zatim studirao filmsku montažu na Akademiji za kazalište, film i televiziju u Zagrebu. Radio je na TV Sarajevo kao montažer i reditelj.Bio je urednik filmskog, a zatim igranog programa na FTV BiH.
Bio je prvi direktor novoosnovane Kinoteke BiH, u mandatu od 1994. do 2002. godine. Prije proteklog rata bavio se filmskom kritikom i teorijom, što je nastavio i dalje u saradnji sa dnevnim novinama „Oslobođenje“ i filmskim portalom „Filmofil“. Pisao je filmske kritike za magazin “Sineast” koji je izdavala Kinoteka BiH.
Godine 2021. objavljuje rukopis „Ivica Matić, knjiga o njemu“, te piše scenarije. Radio je i na filmovima drugih autora kao saradnik, primjerice “Tunel” i “Jagoš i Uglješa”. Još kao gimnazijalac relizovao je svoj prvi amaterski film „Kiša“ (1964), da bi sredinom 60-ih prošlog stoljeća za Kino-klub Sarajevo nastavio sa snimanjem avangardnih filmova, što je bila jedina praksa za njegov budući profesionalni rad na filmu i TV. Zbog nedostatka Akademije za film u Sarajevu, „školovao“ se u Kinoteci, a francuski „novi val“ i njegovi autori bili su mu uzori u kojima je pronašao „rukopis“ za svoja nastajuća djela.